Promei

Bringások figyelem!

A tavalyi siker után idén is lehetőség van a táborba biciklivel menni. A bringás csapat már két nappal korábbal, szombat reggel útra kel, 7.00-kor találkozunk a Déli pályaudvaron a váróterem előtt.

Vonattal indulunk, majd Biatorbágynál a vonatról leszállva bringával közelítjük meg Velencét, a Velencei tavat. Útba ejtjük a Pátkai víztározót és Nadapot, a szintezési ősjegyet. A délután folyamán Velencén lehetőségünk lesz a fürdésre, majd megvacsorázunk az Óvelence Vendéglőben. Az éjszakát a Panoráma Campingben töltjük, sátorozással (fürdési, tisztálkodási lehetőség van).

Vasárnap reggel folytatjuk utunkat délnek indulva, s a Mezőföldön keresztül átlépünk Tolna megyébe, de előtte útba ejtjük a Sárvíz-völgyi tájvédelmi körzetet és a Rétszilasi tavakat.

Délután megérkezünk Vajtára, az ottani ifjúsági táborhelyen töltjük éjszakánkat faházakban, de előtte persze jól megvacsorázunk egy helyi vendéglőben és strandolhatunk a vajtai strandon.

Hétfő reggel igyekeznünk kell, hogy még délelőtt odaérjünk Keszőhidegkútra, ahol találkozunk a vonattal érkezőkkel...

És indulhat a tábor...

TEHÁT CÍMSZAVAKBAN

Indulás július 15-én 7.00-kor találkozunk a Déli pu-nál a váróterem előtt. Jegyet központilag veszünk, nem kell senkinek sorba állnia.

Csomagok. A tábori bőröndöket július 16-ig (vasárnap de.) vidd az imaház alagsori termébe és a bejárat környékén tedd le. Autóval utánunk hozzák. A bringaútra csak a feltétlen szükséges ruházatot hozd el lehetőleg biciklis táskában hogy ne a hátad izzadjon az utazás ideje alatt. Amit semmiképp ne felejts otthon: fürdőruha, törölköző, diákigazolvány, és a szükséges többi ruházat.

Költségek: a kerékpáros túra költsége 3 000 Ft mindennel együtt (szállás, étkezések, strand, utazás). Ezt a pénzt az út során kell befizetni Liptai Gábornál.

Fogod-e bírni? Szerintem fogod, mert úgy terveztük a túrát, hogy könnyen emészthető legyen.  Napközben többször megállunk pihenni, megnézni a nevezetességeket, gyönyörködni a tájban. Délután-esténként pedig strandolást terveztünk.

Étkezés. Meleg ételt esténként olcsóbb vendéglőkben fogunk fogyasztani, reggelire és ebédre hideget (szendvicset) eszünk. 15-én annyi szendvicset és innivalót hozz magaddal, ami aznap du-ig elég, másnap veszünk magunknak.

Érkezés. Július 17-én 10.00 körül tervezzük a megérkezést Keszőhidegkútra. A tábor végén a biciklik visszaszállítását Pestre vonattal oldjuk meg.

A bicikliúttal kapcsolatos további információért keress meg: 0620-886-0438.